template-browser-not-supported

Noticias

La profesora de la Universidá d'Uviéu Marta Cureses, escoyida académica de númberu de la Real Academia de Belles Artes San Fernando

La candidatura de Cureses foi defendida por Tomás Marco Aragón, director de la real academia; Begoña Lolo Herranz, censora de la real academia, y Alberto Riolo Baeza, representante de la sección d'Arquitectura de la real academia

Marta Cureses, catedrática del Departamentu d'Hestoria del Arte y Musicoloxía de la Universidá d'Uviéu, foi escoyida como académica de númberu de la Real Academia Española de Belles Artes San Fernando. La candidatura de Cureses foi defendida por Tomás Marco Aragón, director de la real academia; Begoña Lolo Herranz, censora de la real academia, y Alberto Riolo Baeza, representante de la sección d'Arquitectura de la real academia. La laudatio del currículum de la profesora de la institución académica asturiana foi realizada pol director de l'academia'l 10 de xunu y el plenu de la votación tuvo llugar el llunes, 24 de xunu.

Catedrática del Departamentu d'Hestoria del Arte y Musicoloxía na Universidá d'Uviéu, Cureses ye doctora en Xeografía y Hestoria por esta mesma universidá, llicenciada en Filoloxía Anglu-Xermánica (especialidá de Llingüística) pola Universidá de Salamanca, y completó estudios na London School of Economics and Political Sciences (Londres) y na Université Llibre de Bruxelles. Ye amás miembru de l'Axencia Estatal d'Investigación ANEP, na Comisión de la CNEAI en Proyectos I+D internacionales, según n'organismos d'evaluación de la investigación nes árees de música, arte, filosofía y filoloxía, en Connex International UC3M (Connecting Excellence) y Athenea International.

Por encargu de la Fundación Joan Miró de Barcelona ye autora del llibru Joan Miró- Mestres Quadreny. Suite miroir (2017) prologáu por Joan Punyet Miró y pol rector de la Universitat Pompeu Fabra. Coles mesmes, y por encargu del Premiu Internacional Xaén, escribió Hestoria del pianu español contemporaneu (2009) –obra en dos volumes- onde s'analicen les trayectories compositivas de diversos autores españoles. Darréu recibió nuevamente l'encargu d'un tercer volume, estudiu que titula Nuevos caminos del arte y de la ciencia (2020). El so últimu trabayu, Arte sonoro y astracción nel contestu epistemocrítico (2023) foi publicáu por Abada.

Nel ámbitu arte sonoro-arquitectura al que se dedica dende va quince años, quepe mentar el más recién de los sos proyectos, Importancia del Soundscape nos procesos de Placemaking (IMSoundMaking), cola UAM, Stockholms Universitet y Universidá de Tesalia, una llínea de trabayu que yá dio llugar a la publicación los sos trabayos Reassessing Poème électronique & Polythopes, Rellaciones espaciu-tiempu na música y l'arquitectura. 

Anguaño trabaya nel proyectu d'investigación Cognition and Poetics in the work of Jacques Dupin, con antecedentes en trés proyectos I+D yá desenvueltos, qu'enllarga'l so trabayu sobro arte sonoro, lliteratura y ciencies cognitives.

Pie de semeya: Marta Cureses, al pie de Mario Muchnik, nel Edificiu Históricu de la Universidá d'Uviéu.