L'alcuentru celebróse na Universidá de Cantabria y encetáronse les adaptaciones lexislatives y meyores en digitalización para enfrentar los retos futuros
Mientres el 8 y 9 de mayu, el Paraninfu de la Universidá de Cantabria acoyó una xunta de la comisión sectorial de Xerencies del Grupu 9 d'Universidaes, so la presidencia del rector de la Universidá d'Uviéu, Ignacio Villaverde. L'alcuentru cuntó tamién cola presencia de José Antonio Díaz Llagu, xerente de la universidá asturiana.
Les xornaes de trabayu centráronse en cómo les universidaes pueden afaese meyor a los nuevos desafíos lexislativos y ameyorar la so eficiencia operativa, encetando puntos críticos como la reforma llaboral, la xestión de los servicios contrataos nos campus universitarios y la digitalización.
El vicegerente d'Organización de la Universidá de Cantabria, Javier García Sahagún, abrió l'alcuentru con un detalláu informe sobro los desafíos impuestos poles recién reformes llaborales. Esplicó cómo estes tán reconfigurando los contratos d'investigación y afectando la estabilidá del personal. La creación d'un comité especial pa personal d'Investigación foi un puntu destacáu, evidenciando un esfuerzu por afaer les estructures universitaries a les demandes d'una redolada llaboral cambiante.
Unu de les temes más aldericaes foi la eficiencia na xestión de servicios esenciales, como llimpieza, seguridá y cafeteríes. Punxéronse de manifiestu les crecientes dificultaes pa cubrir estos importantes servicios universitarios que tradicionalmente tuvieron externalizados n'empreses de los sectores. Fíxose xuna reflexón sobro cómo ser más proactivos na so xestión atendiendo, amás, a criterios de sostenibilidá.
Meyores escontra una alministración electrónica abierta
Fco. Javier Muñoz de la Ilesia, xefe d'Área Web de la Universidá de Cantabria, pela so parte, compartió los llogros na implementación de l'alministración electrónica, xuna iniciativa que tresformó la interacción cola comunidá académica y el públicu polo xeneral. La espansión de servicios dixitales facilita los trámites y ameyora la tresparencia, marcando una meyora escontra una xestión más abierta y accesible.
Undécimu plan online de formación del PTGAS d'el G-9
L'ésitu del Plan de Formación del Personal Técnico, de Xestión y d'Alministración y Servicios (PTGAS, antiguu PAS) del G-9, na so actual edición, con una ufierta compartida de 60 cursos anguaño, y más de 6 mil inscripciones recibíes, ilustra, d'acordies con la comisión sectorial de Xerencies, el compromisu continuu cola capacitación del personal de les universidaes públiques del Grupu. La espansión na ufierta de cursos, de 47 la edición pasada, a los 60 actuales, reflexa xuna adaptación a les necesidaes emerxentes, particularmente n'árees dixitales y alministratives, crucial pa caltener la competitividá y relevancia de les instituciones qu'integren el grupu.