template-browser-not-supported

Noticias

L'artista plástica Sara Sanz conxuga arte y poesía en amosar ‘Puntos d'intersección’ que llega güei al Edificiu Históricu de la Universidá d'Uviéu 

La exhibición, conformada por cerámiques y grabaos, inspirar en 32 poemes escritos polos autores Aurelio González Ovies, Carmen Sánchez, José Luis Argüelles y María Esther García López | ‘Puntos d'intersección’ va ser inaugurada esta tarde pola artista, que va tar arropada polos escritores y la vicerrectora d'Estensión Universitaria y Proyección Cultura, María Pilar García Cuetos | L'amuesa va poder visitase ente'l 7 de febreru y el 10 de marzu na Sala d'Esposiciones de la institución universitaria asturiana

Arte y poesía caminen de la mano en amosar Puntos d'intersección que l'artista plástica Sara Sanz presenta güei nel Edificiu Históricu de la Universidá d'Uviéu. La exhibición, conformada por ocho escultures cerámiques y 32 grabaos, inspirar n'otros 32 poemes escritos polos autores Aurelio González Ovies, Carmen Sánchez, José Luis Argüelles y María Esther García López. Puntos d'intersección va poder visitase ente'l 7 de febreru y el 10 de marzu na Sala d'Esposiciones de la institución universitaria.

L'amuesa va ser presentada esta tarde, a les 19:00 hores, pola artista, que va tar arropada polos cuatro autores de los poemes y por María Pilar García Cuetos, vicerrectora d'Estensión Universitaria y Proyección Cultural. La vicerrectora destacó que, pa Sara Sanz, la creación artística “da forma a la so actitú vital y respuende a la pulsión de materializar emociones íntimes que tienen de suxurise, más que evidenciarse, de tala manera qu'espierten l'interés de quien s'averen a la so obra”. Esa voluntá d'espresar sentimientos esplica, a xuiciu de García Cuetos, la conxunción d'arte y poesía qu'esta esposición presenta. “Palabra y materia artístico xuníes pa faenos cómplices d'una suma de sensibilidaes, sensaciones y vivencies. Tou ello ensin estridencies nin artificios. Con una conmovedora y fonda humanidá”, sorrayó.

Los poemes d'Aurelio González Ovies, Carmen Sánchez, José Luis Argüelles y Mª Esther García López inspiren a l'artista p'afigurar lo que les sos palabres remembren. “La palabra, la materia, la tinta, los elementos básicos d'esta creación compartida resume, na so cencellez, na so fondura, la vivencia de lo cotidiano que solamente aquellos que son capaces de faelo, pueden tescender y convertir en guapura arreglada con una plizca de señardá y tenrura”, indicó la vicerrectora. “Quien s'averen a la obra y la palabra nesta esposición van embarcar nun viaxe emocional nel que van topar, ensin dulda, el so propiu camín de la mano de la materia y la poesía”, añedió.

Cerámiques y grabaos p'afigurar emociones

Aurelio González Uviéu, profesor de la área de Filoloxía Llatina de la Universidá d'Uviéu y autor d'ocho de poemes de l'amuesa, esplica nel catálogu de la esposición que “tanto les cerámiques de Sara Sanz como los sos grabaos son plasmación d'emociones, visualización de pensamientos, perfil de la utopía y totalidá de lo esistente”. “Les obres equí espuestes esbardien arrogancia, capten momentos únicos, comparten el silenciu de lo obvio, remárquennos la llevedá. Sobro les composiciones poétiques nes que Sara investiga y afonda, espardi l'autora como enaguaes de música; imprime ambientes de serenidá, prensa contexto de fantasía; o de misteriu, n'ocasiones. Les imaxes qu'aguarden al visitante tán creaes a base de vetes de perfección, de trazos d'humanidá, d'apariencies cambiantes como un estáu d'ánimu”, añede González Ovies.

Sara Sanz, historiadora del arte pola Universidá de Barcelona, ye amás graduada en diseñu gráficu y decoración publicitaria pola Escuela Massana de Barcelona. Sanz ye tamién graduada en cerámica artística y en grabáu y técniques d'estampación pola Escuela d'Artes Plástiques y Diseñu de Almería, onde exerció como profesora de cerámica artística ente 1992 y 2019. Tres esti dilatáu periplu vital, la ceadora instaló'l so taller artísticu en Alles.

Dende 1994, Sara Sanz participó en diverses esposiciones n'España y en países como Polonia, Italia o Arxentina. La so amplia formación déxa-y remanar técniques diverses, tanto en cerámica como en grabáu, dende'l gres coloriáu con pigmentos cerámicos y el fotopolímero sobro porzolana hasta'l Rakú, un métodu tradicional oriental orixinariu de Corea, pero d'ampliu espardimientu en Xapón. Precisamente nesta esposición, l'interés poles formes llimpies, el xuegu xeométricu y l'introducción de la caligrafía como un elementu central remembren la cultura nipona y el so enfotu de sublimar la realidá y la guapura y definila con signos.

Tamién nel grabáu Sara Sanz fai gala d'un dominiu de técniques diverses, como fotopolímero, fotopolímero 4 planches, aguafuerte y aguatinta, electrografía, aguatinta y punta seca, collagraph o electrografía. En palabres de la mesma artista, la so interacción docente y la respuesta a les demandes del so alumnáu fueron les que la llevaron a una constante molición por esperimentar y animaron la so crecedera como creadora.

Información práctica

Feches: Del 7 de febreru al 10 de marzu.
Llugar: Sala d'Esposiciones del Edificiu Históricu. Universidá d'Uviéu.
Horarios: de llunes a vienres, de 11:00 a 14:00 hores y de 17:00 a 20:00; sábados, de 10:00 a 19:30 hores, y domingos, de 10:30 a 14:30 hores.
 

Documents