Eva Alcón y Diana Morant alcordaron trazar un plan para cumplir los oxetivos marcaos na Llei Orgánica del Sistema Universitariu (LOSU).
La presidenta de CRUE y rectora de la Universitat Jaume I, Eva Alcón, y la ministra de Ciencia, Innovación y Universidaes, Diana Morant, axuntáronse na see del Ministeriu y alcordaron trabayar conjuntamente para cumplir los oxetivos marcaos na Llei Orgánica del Sistema Universitariu (LOSU). Dambes coincidieron en que la principal dificultá a la que s'enfrenten les universidaes ye la falta de financiamientu estructural.
Morant alcordó con Alcón trazar un plan, nel que les universidaes tean implicaes, para encetar esti asuntu. El próximu mes de xineru, el Ministeriu va convocar la Conferencia Xeneral de Política Universitaria y va sentar a les comunidaes autónomes para trabayar sol principiu de llealtá y corresponsabilidad.
La ministra fixo fincapié na obligación que tienen les comunidaes autónomes para asumir les sos competencies. «Nos postreros cinco años, el Gobiernu d'España financió un 40% más a les comunidaes autónomes que nos postreros cinco años del Gobiernu anterior. Son casi 180.000 millones más. En delles de les comunidaes autónomes ese esforcio nun se tradució nuna medría del financiamientu para servicios públicos como les universidaes», dixo.
Alcón, pela so parte, treslladó-y la «voluntá de trabayar con llealtá institucional» y l'esmolición de la CRUE por non poder aplicar la LOSU si nun cunten col sofitu del Estáu y les comunidaes autónomes en materia de financiamientu.
Morant espresó que la LOSU ye'l marcu que se tien que cumplir p'amenorgar la temporalidá y la precariedá nes universidaes y eponderó el llabor social que desempeñen al garantizar que la mocedá del nuesu país tenga igualdá d'oportunidaes.