La conferencia, titulada 'Los tos estudiantes usen ChatGPT y saber', emitida al traviés de Zoom y YouTube simultáneamente, analizó cómo l'usu de IA rique cambeos fondos nos procesos d'enseñanza-aprendizaje universitarios y cómo la era de ChatGPT rique un cambéu de paradigma docente
Más de 2.300 persones asistieron al primera webinar sobro Intelixencia Artificial (IA), entamáu pol Grupu 9 d'Universidaes (G-9) y la so Comisión Sectorial de Tresformamientu Dixital. L'eventu foi posible gracies al sofitu técnicu del Centru d'Innovación Educativa de la Universidá Pública de Navarra (UPNA), miembru del G-9.
La conferencia, titulada "Los tos estudiantes usen ChatGPT y saber”, emitida al traviés de Zoom y YouTube simultáneamente, analizó cómo l'usu de IA rique cambeos fondos nos procesos d'enseñanza-aprendizaje universitarios y cómo la era de ChatGPT rique un cambéu de paradigma docente, resaltando que les IAs xeneratives tán redefiniendo la educación.
El director del Campus Dixital Compartíu del G-9, David Benitu, declaró que "nesti momentu, ye importante conocer los fundamentos, les potencialidaes y les llimitaciones de la IA xenerativa. Saber faer usu d'ella d'una forma eficiente y ética pa ayudar nesi repensar de nuevu'l nuesu trabayu como profesores universitarios y ameyorar l'aprendizaxe y les habilidaes de los nuesos estudiantes".
Pela so parte, Carlos González Morcillo, catedráticu de la Universidá de Castiella-La Mancha y ponente del seminariu, enfatizó el momentu de disrupción acelerada en tolos sectores, incluyíu l'educativu. Faló sobro la medría de modalidaes d'aprendizaxe más flexibles, l'interés creciente nel aprendizaxe a lo llargo de la vida nel llugar de trabayu, y el papel de la IA xenerativa como asistente personal pal aprendizaxe.
Tres el branu, el G-9 va entamar seminario web adicionales con temátiques similares, dirixíos esta vegada al alumnáu y al personal d'alministración y servicios. Estes iniciatives ponen de manifiestu'l compromisu del G-9 col tresformamientu dixital y la implementación de la IA na educación.