La Universidá d'Uviéu inaugura l'amuesa ‘Hatsuru', del artista Tadanori Yamaguchi
La exhibición foi comisariada pol estudiantáu del Máster n'Estudios Avanzaos n'Hestoria del Arte: Investigación y Xestión | La esposición xira en redol al procesu de trabayu del artista y la manera en que dialoga con cada material sobro'l qu'intervien, sía piedra, madera, metal o papel | L'amuesa propón un percorríu cíclicu que s'articula en trés exes: vida, camín y muerte, trés tarrezas recurrentes nes obres de Yamaguchi
La Sala d'Esposiciones de la Universidá d'Uviéu inauguró esta tarde l'amuesa Hatsuru, del artista Tadanori Yamaguchi. La exhibición cunta cola particularidá de que ta comisariada pol estudiantáu del Máster n'Estudios Avanzaos n'Hestoria del Arte: Investigación y Xestión, que propón xuna nueva llectura de la obra d'esti singular artista xaponés. L'apertura cuntó cola presencia, amás del propiu artista y del comisariado, de la vicerrectora d'Estensión Universitaria y Proyección Cultural, María Pilar García Cuetos, y de la profesora Ana María Fernández García, coordinadora de la esposición.
Tadanori Yamaguchi (Nagoya, 1970) ye un artista que cunta con una reconocida trayectoria nacional ya internacional. La so obra desenvolver nun percorríu cercanu al minimalismu, pos nes sos creaciones, sintétiques no formal, subyace un conteníu con una gran carga conceptual. Les sos esmoliciones centrar no efímero y lo etéreo, ente qu'analiza el sentíu del espaciu y el tiempu nun permanente diálogu cola materia.
En Hatsuru: Diálogos cola materia toa xira en redol al procesu de trabayu del artista y la manera en que dialoga con cada material sobre'l qu'intervien, sía piedra, madera, metal o papel. La esposición esquiza'l hatsuru -xuno de los puntos centrales del trabayu de Yamaguchi-, un conceutu que se traduz como "l'actu de trabayar una piedra col martiellu y el cincel arrincando cachos del bloque pedrés". Sicasí, el hatsuru nun se llinda namá a la producción escultórica en piedra, sinón que va más allá, entendiéndose como un procesu en clave espiritual ya intimista, onde se produz un diálogu ente l'artista y la so creación.
La esposición trata d'esquizar el calter procesual de la producción del artista, proponiendo un percorríu cíclicu que s'articula en trés exes: vida, camín y muerte, trés temes que resulten recurrentes nes obres de Yamaguchi. Empezando por un kizamu que representa'l Big Bang, les obres que siguen narren la nacencia, el procesu y la muerte, según la constante conexón del artista cola naturaleza. La manera d'interactuar colos materiales y cola so redolada, la so propia relación col aprendizaxe que tuvo nos talleres en Xapón y los nuevos diálogos qu'establez col so asentamientu n'Asturies constitúin el núcleu central de la esposición.
L'amuesa compleméntase amás con distintes pieces musicales inspiraes na obra de Tadanori Yamaguchi, compuestes ex-profeso pal videoarte ya interpretaes en conciertu dientro de la programación espositiva.
Información práctica
LLUGAR: Sala d'Esposiciones de la Universidá d'Uviéu. Edificiu Históricu. Uviéu.
FECHES: del 10 de xunu al 10 de xunetu.
HORARIOS: de llunes a vienres, de 11:00 a 14:00 hores y de 17:00 a 19:15 hores.
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