Crue valora la reforma del sistema de beques y ayudes a los estudios anunciáu pol gobiernu
Información de Crue Universidaes Españoles
Crue Universidaes Españoles valora los cambeos nel sistema de beques y ayudes a los estudios anunciaos pol Ministeriu d'Educación. Toos ellos son positivos y tán na dirección que dende esta institución viniéronse señalando como prioritarios para recuperar el principiu d'igualdá, bien estropiáu na anterior crisis económica. Deseyamos qu'esti enclín caltener nel tiempu, pero que tamién s'aceleren les reformes que queden por realizar.
Dende la reforma llevada a cabu en 2013, foi constante la reclamación de la eliminación del criteriu de méritu académicu pola torga añedíu para la permanencia nel sistema universitariu que-y suponía, precisamente, a los alumnos más desfavorecidos. Col restablecimiento de la nota d'accesu a una beca de Grau a partir del 5, y non del 5,5, recupérase'l principiu d'igualdá que Crue vieno recordando estos años. Tolos alumnos tienen de tener les mesmes esixencies para permanecer nel sistema universitariu, y la perda de la beca a los alumnos con menos recursos implicaba en demasiaes ocasiones la so espulsión de la educación universitaria.
Igualmente, ye bienvenida la elevación del estragal 1 hasta casi oldealo al estragal de la probeza. Esta decisión va aumentar la cobertoria a estudiantes con menos recursos económicos y que pol desfase acumuláu mientres años nesti indicador taben asitiaos nel estragal 2 y, por tanto, con menos accesu a ayudes para los estudios, cuando les precisaben.
Respectu del aumentu en 100 euros de les cuantíes fixes, tamién nesti puntu cumplir en parte la reivindicación de Crue d'amenorgar la cuantía variable en beneficiu de la fixa para, asina, acabar cola incertidume del estudiantáu y la dificultá de xestión que supon esa parte variable. Entá queda camín por percorrer hasta la eliminación total de la cuantía variable y l'equiparación a importar de 2010 (más del doble de los actuales), pero ye un pasu na dirección correcta.
A lo último, l'aumentu de la inversión en persones con un grau de discapacidá reconocíu del 33% supon un impulsu más nel camín escontra una sociedá más xusta y diversa que Crue recibe con prestu.
Galería d'imaxes
Links