Desenvuelven un sistema d'encamientos online de restoranes prediciendo qué semeya va tomar cada internauta
La investigación, realizada pola Universidá d'Uviéu, parte de que les imaxes son l'argumentu que meyor puede convencer
Una investigación de la Universidá d'Uviéu desenvolvió un sistema d'encamientos online de restoranes similar a los que suxuren ver dalguna serie n'una plataforma dixital, o amuesen les compres que podríen completar dalgún oxetu qu'esaminamos n'una tienda online. Para ello, el personal investigador diseñó ya implementó un algoritmu que realiza la predicción de manera individualizada de qué semeyes tomaríen los usuarios casu d'allegar a un restorán, teniendo en cuenta l'historial de fotografíes xubíes pol usuariu o la usuaria. Les imaxes son l'argumentu que meyor puede convencelos de les cualidaes del establecimientu, una y bones quien toma les semeyes facer para reforzar o xustificar les sos opiniones.
L'artículu, publicáu en Information Sciences (una de les meyores revistes científiques del so campu), para ilustrar el trabayu utilizó datos arrexuntaos (de 6 ciudaes de distintos tamaños) d'un conocíu portal web que contienen reseñar con semeyes de restoranes. El sistema diría a la posible vecería: "Vete a esti restorán, que te va gustar y la semeya que tomaríes ellí ye esta".
La investigación, realizada nel Centru d'Intelixencia Artificial de la Universidá d'Uviéu, foi liderada pol catedráticu Antonio Bahamonde cola participación de Beatriz Remeseiro, Oscar Luaces, Pablo Pérez-Núñez y Jorge Díez.
La meyora consiguida nun remata cola predicción de les imaxes curioses, sinón qu'abre amás la puerta a envalorar la so distribución. D'esta manera, una empresa va poder ver qué productos y qué aspeutos d'ellos son los que destaquen les y los veceros.
Galería d'imaxes