L'Edificiu Históricu acueye una amuesa de fotografíes humanitaries premiaes por Médicu del Mundu
El vicerrector d'Estensión Universitaria y Proyección Internacional, Francisco Borge, señala la importancia de faer 'tolo que tea na nuesa mano por que'l futuru sía distintu'
La Sala d'esposiciones del Edificiu Históricu de la Universidá d'Uviéu acueye, hasta'l 26 de setiembre, una amuesa entamada por Médicu del Mundu, col sofitu de la institución académica y el Principáu d'Asturies, que dexa "llamar l'atención de la situación que se ta viviendo dientro y fora de les fronteres d'Europa". Sol títulu de "Fragmentos", la esposición axunta una selección d'imaxes galardonaes nes últimes ediciones del Premiu Internacional de Fotografía "Luis Valtueña", convocáu por felicidá ONG. Como complementu a "Fragmentos", nel Claustru altu del Edificiu instaláronse les imaxes pedagóxiques de la campaña "Persones que se mueven", que se centra nes aportaciones positives de los migrantes.
Para'l vicerrector d'Estensión Universitaria y Proyección Internacional, Francisco José Borge, "ye una obligación, dientro del apartáu de Cooperación Universitaria al Desenvolvimientu que coordinamos nel Vicerrectorado, el ser sensibles a esti tipu de situaciones y faer tolo que tea na nuesa mano, sía pocu o enforma, por qu'el nuesu futuru sía distintu". D'ende la importancia de que dambes amueses sirvan "de caxa de resonancia" para sensibilizar tantu a los estudiantes como a la ciudadanía polo xeneral, aprovechando "la centralidad y la significación del Edificiu Históricu".
Pela so parte, Pepe Fernández Díaz, miembru de la Xunta Directiva de Médicos del Mundu, señala la necesidá de "remover conciencies y xenerar una posición favorable a l'acoyida con relación a toles persones que se mueven, como asocede a raigañu del cruentu conflictu siriu, que provocó diez millones de persones movíes. Dende les grandes guerres nun hubo una situación similar".
La entrada a dambes amueses ye llibre. L'horariu de visita, del 12 al 14 y del 23 al 26 de setiembre, va ser de 11 a 14 hores y de 17 a 19:30 hores. Ente los díes 15 y 22 va poder visitase de 11 a 14 y de 16 a 18:15 hores. Los sábados, de 10 a 13:30 hores. El 21 de setiembre la Sala va permanecer zarrada.
Galería d'imaxes
Links