La Universidá d'Uviéu sumir a los actos de la Selmana Europea de la Movilidá
La cátedra Milla de la Conocencia: Xixón SmartCities, dirixida pol profesor Pablo Arboleya, realiza una presentación de proyectos nos que trabayen dellos grupos d'investigación
La Universidá d'Uviéu participó nos eventos de la Selmana Europea de la Movilidá, qu'anguaño se celebra sol lema "Compartir te lleva más llueñe", cola presentación ayeri llunes, nel Campus de Xixón, de siete proyectos venceyaos cola movilidá. L'actu coordinar la cátedra Milla de la Conocencia: Xixón SmartCities, dientro de la programación entamada pol Conceyu de Xixón.
La Selmana Europea de la Movilidá, de la que'l Ministeriu d'Agricultura y Pesca, Alimentación y Medio Ambiente ye coordinador nacional, ye una campaña empobinada a sensibilizar, tanto a los responsables políticos como a los ciudadanos, sobre les consecuencies negatives que tien l'usu irracional del coche na ciudá, tanto pa la salú pública como pal mediu ambiente, y los beneficios del usu de maneres de tresporte más sostenibles como'l tresporte públicu, la bicicleta y los viaxes a cuerpu.
Proyectos sobro movilidá
Les persones qu'asistieron a la presentación l'amuesa pudieron conocer de barganal estos siete proyectos lideraos por investigadores de la Universidá d'Uviéu:
Álvaro Noriega González. MotoStudent: El Proyectu Motostudent desenvuelve, dende faer 6 años, innovaciones para consiguir motocicletes más afechisques, segures y eficientes, centrándose nos campos de l'aerodinámica activa y la recuperación d'enerxía y probando les resultancies n'una competición real.
Pablo García Fernández. Bicicleta de Tresmisión Eléctrica: El proyectu propuestu enceta'l desenvolvimientu d'un prototipu de bicicleta de tresmisión puramente eléctrica (ensin cadena) y con una amenorgada capacidá d'almacenamientu d'enerxía (ensin batería) por aciu l'usu de ultracondensadores.
Pablo Arboleya Arboleya. Simuladores ferroviarios: Proyectu desenvueltu para la empresa CAF Turnkey & Engineering que dexa realizar simulaciones on-line de sistemes ferroviarios dende pequenos tranvíes hasta trenes d'alta velocidá, incluyendo tamién la posibilidá d'incluyir autobuses eléctricos. Estos simuladores son de utilizadad na etapa de planificación de la infraestructura de tresporte y dexen calcular toles variables eléctriques del sistema d'alimentación, de los trenes y de los sistemes d'acumuladura. La mesma tecnoloxía tien pensáu utilizase na monitorización en tiempu real de sistemes ferroviarios y nel caltenimientu granible d'estos mesmos sistemes.
Jorge García García. "Xestión Integral d'Enerxía Eléctrica n'Elevadores y Pasareles", 50% per parte de Thyssenkrup Elevators Research Center y 50% IDEPA (Principáu d'Asturies). El proyectu tien por oxetivu principal encetar la xestión d'enerxía de sistemes d'elevadores y pasareles para movimientu de persones de forma integral y multidisciplinar. van analizase tecnoloxíes de control d'almacenamientu d'enerxía, algoritmos de captación, tresmisión y analís d'información para control y el diagnósticu en tiempu real, según les ferramientes de visualización para ayuda en toma de decisiones de xestión a nivel cimeru. Esto va dexar optimizar aspeutos tales como'l costu d'operación, rendimientu, impactu medioambiental y fiabilidá del sistema.
David Díaz Reigosa. El grupu de "Accionamiento eléctricos y convertidores de potencia" de la Universidá d'Uviéu caltien una importante actividá investigadora nel ámbitu del diseñu, control, caltenimientu y protección de máquines síncronas d'imanes permanentes (PMSMs), en collaboración con importantes empreses del sector automovilísticu (Nissan y Ford) y del sector de los ascensores (ThyssenKrupp). Coles empreses citaes enantes, el grupu caltien proyectos d'investigación de forma siguida dende fai más de 10 años, realizando numberoses publicaciones y patentes. La collaboración cola empresa Nissan dexó materializar nun programa d'intercambiu d'estudiantes de doctoráu col centru d'I+D+I de la empresa en Xapón.
Manuela González Vega. Proyectos sobro la carga rápida de vehículos eléctricos. L'oxetivu d'esta investigación centrar n'embrivir el tiempu de recarga, amontar l'autonomía y estender la vida de serviciu de les bateríes, según embrivir los costos d'alquisición y caltenimientu de los vehículos. El grupu realiza'l diseñu de sistemes de xestión eficientes y fiables pa recargar de los vehículos eléctricos. Anguaño ta trabayando con bateríes de litiu, pero tamién probando nueves tecnoloxíes y realizando la integración de sistemes de recarga con nueves fontes de xeneración anovables.
Laura Pozueco Álvarez. La llínea principal d'investigación del grupu DMMS, de la área d'Inxeniería Telemática, centrar nel diseñu de sistema de sofitu a la conducción eficiente y seguro. Por aciu un dispositivu instaláu nel vehículu recueye información sobro la evolución del motor, la posición GPS y l'aceleración. Esta información tresmitir a un sistema central p'arriquecese con información variada como conductor, vez o climatoloxía. Con tollo desenvuélvese un procesu analíticu que dexa evaluar la conducción y asesorar al conductor p'ameyorar el so rendimientu. El grupu DMMS trabaya conjuntamente nesti campu cola empresa ADN Mobile Solutions, qu'aplica les resultancies del trabayu en distintes flotes de vehículos n'España y Marruecos.
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