La iniciativa, patrocinada por ThyssenKrupp y entamada pola Asociación de Viveros ya Incubadores d'Empreses, va celebrar la so fase final el 30 de mayu n'Uviéu
La Universidá d'Uviéu participa nel II Concursu Nacional de Elevator Pitch pa entamadores, que va celebrar la so fase final el 30 de mayu n'Uviéu. El rector, Vicente Gotor, y l'alcalde d'Uviéu, Agustín Iglesias Caunedo, presentaron esta iniciativa, patrocinada por ThyssenKrupp y entamada pola Asociación de Viveros ya Incubadores d'Empreses.
El rector y l'alcalde destacaron la importancia de fomentar la cultura entamadora ente los mozos y animaron a les persones comenenciudes en poner en práctica una idea de negociu a participar nel concursu. La institución académica asturiana va celebrar sesiones formatives pa los participantes nos campus del Cristu, Milán y Llamaquique, el 27 de marzu, y nel Campus de Xixón, el 3 d'abril. Tanto la fase semifinal como la final van celebrar na Turria de la Ería el 30 de mayu.
Igual que na pasada edición, que cuntó con 500 participantes, un panel d'espertos en emprendimiento ya inversores va escoyer los meyores 80 propuestes pa entrar nes semifinales que se van celebrar con 40 semifinalistas en Madrid y otros 40 n'Uviéu. El concursu va desenvolver en dellos puntos emblemáticos, como Torre Cristal (gracies a la collaboración de Mutua Madrilana), La Turria de la Ería (Conceyu d'Uviéu / Uviéu Entama), distintos campus de la Universidá d'Uviéu y l'Universidá Rey Juan Carlos, y el Viveru d'Empreses de Móstoles (Conceyu de Móstoles).
Los oxetivos del concursu son claros: formar entamadores nel usu del discursu del ascensor", una potente ferramienta de comunicación nacida nel MIT de Boston p'aumentar la eficacia de la busca de financiamientu y poner en contactu a los participantes con inversores privaos, los llamaos business angels, que van decidir si les meyores idees pueden tener la oportunidá de faese realidá.
Los espertos en emprendimiento de AVIE y de la Universidá Rey Juan Carlos, al pie de destacaos entamadores y "business angels" van escoyer a los trés ganadores, quien amás de tener la oportunidá de presentar la so idea a potenciales inversores, van optar a un primer premiu de 2.000€ y dos accésits de 1.000€ cada unu.
Pa concursar, los participantes podrán rexistrase en y mandar el so Elevator Pitch (el so discursu nel ascensor) en forma de video de menos de 1 minutu de duración. Al rexistrase, van tener accesu inmediatu a la plataforma de formación on-line o presencial que-yos dexará aprender a construyir un escelente Elevator Pitch y aumentar asina les sos posibilidaes d'atopar el deseyáu financiamientu pal so proyectu. ThyssenKrupp y AVIE esperen llograr que numberosos nuevos con espíritu entamador vuelvan participar y atopar ayuda al traviés de la formación y el contactu con inversores privaos, y atrévanse a dar un pasu alantre que-yos dexe tener un brillante futuru como empresarios y ceadores d'empléu.