Los trés estudiantes, del máster n'Inxeniería Industrial, na especialidá de Robótica, consiguieron una meritoria posición ente los 51 participantes internacionales de la segunda edición del F1TENTH Sim Racing League 2024 | La Sim Racing League ye un concursu internacional de coches autónomos a escala 1/10 y celebróse mientres la Conference on Decision and Control 2024 (CDC) que tuvo llugar en Milán
Trés estudiantes del máster d'Inxeniería Industrial, na especialidá de Robótica, de la Universidá d'Uviéu llograron el cuartu puestu na segunda edición del F1TENTH Sim Racing League 2024, una competición internacional de coches autónomos a escala 1/10, celebrada mientres la Conference on Decision and Control 2024 (CDC) que tuvo llugar en Milán. L'equipu, compuestu por Lucía Sánchez Fernández, David Miranda Baragaño y Miguel Santamaría Álvarez, llograron una escelente resultancia nesta competición, que cuntó cola participación de 51 equipos de too el mundu. Ye la primer vegada qu'un equipu de la Universidá d'Uviéu tomaba parte nesti eventu.
Na prueba de clasificación, l'equipu de la universidá asturiana destacó al llograr la segunda posición, lo que-yos dexó aportar a la carrera final, celebrada esti llunes na ciudá italiana.
La Sim Racing League ye una competición virtual con coches y redolaes simulaes, a la que pueden aportar equipos de too el mundu. Para la competición CDC 2024, cada grupu recibió una configuración de simulación estandarizada (en forma d'un ximielgu dixital del vehículu F1TENTH y un ximielgu dixital del circuitu de Porto) dientro del simulador AutoDRIVE d'alta fidelidá. Amás, los equipos tamién llograron una implementación funcional de AutoDRIVE Devkit para empezar a desenvolver los sos algoritmos d'autonomía. Los equipos tuvieron que desenvolver algoritmos de percepción, planificación y control para analizar los datos de los sensores en tiempu real tresmitíos dende'l simulador y xenerar comandos de control que s'unviaron al vehículu simuláu.
La competición desenvolver en dos etapes. Primer, una carrera de clasificación, na que los equipos teníen que demostrar la so capacidá para completar múltiples vueltes alredor de la pista de práctica ensin topetar coles llendes de la pista mientres el tiempu d'execución. Y, segunda, una carrera contrarreló, na que los participantes teníen de competir contra'l reló, n'una pista nunca antes vista, p'asegurar una posición na clasificación. Cuidao que el vehículu, los sensores, el simulador y el kit de desenvolvimientu tán estandarizados, los equipos teníen de desenvolver algoritmos de carrera sólidos pa encarar les incertidumes d'una pista de carreres invisible.
Ente los equipos participantes, atopábense universidaes de sonadía internacional, como Laval University, Purdue University, Technische Universität München, UC Irvine, University of California San Diego, The University of Melbourne, Xeorxa Institute of Technology, Radboud University, Peking University, University of São Paulo, Australian National University, Indian Institute of Technology, University of Twente y University of Waterloo, ente otres.
Pie de semeya: de izquierda a derecha, Miguel Santamaría Álvarez, Lucía Sánchez Fernández y David Miranda Baragaño, todos ellos estudiantes de la Universidad de Oviedo.